Va detta jag?!

För det första.. JAG HAR NAMNSDAG IDAG!!! :D Ulrika ->Johanna<- Dahlqvist..

Jag - Ulrika = den blyga tjejen som måste sammla hur mycket mod för att ens ringa och är helst tyst än att prata när personer man inte känner kommer. Den Ulrika skrev precis till en tjej som ska bli mamma i Dec och bor här i Enköping "..... Om du skulle vilja/våga så kan vi ta en fika eller något?!. Iof lättare när din knodd kommer så man kan hitta på med barnen. ". Va det jag som skrev de ? ;)
Snacka om att jag har ändrats :D

Tror dock att de inte blir MYCKET köpa denna månda. Då Neo fyller 2år och Tyra har dop så jag har inte så värst mycket att roa mig med. Men kan allt lova, det kommer allt oväntade saker hem ändå ;)
Jag VET va jag ska köpa till Neo i 2års present. Kom på det idag, och det va HUR bra som helst :D.. Jag vet (även Tyras mamma) vet va jag vill köpa till Tyra i dop present. Men ingen känner för att dela den presenten med mig och den är för dyr för mig =( TRÅK! Den skulle ju vara SÅ fin i Tyras rum.. Men.. De är ju ändå Tyras dop, hon får nog säkert någon leksak eller liknade som hon kan leka med :D

yeye, orkar inte skriva.. HEJ! :D


Kommentarer
Postat av: Annah

Men är det inte efter vilket chassi man har?

Vi hade tänkt att ta sportchassit.

2008-07-21 @ 22:30:25
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Annah

Haha jadu, nu vart jag också fundersam.

Antagligen storleken och utseendet på ligg/sitt delen :D

2008-07-22 @ 09:35:47
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Annah

och förresten tack för tipsen på doppresent :D

Det blir nog någon leksak, usch jättesvårt att köpa :S

2008-07-22 @ 09:36:16
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: elinpelin

vi delar gärna på presenten till tyra för jag hinner inte hitta nåt till henne då det är rätt mycket den här månaden med att packa för flytten och packa allt till semestern. Och ja VI ska flytta till en större lgh så ingen tror nåt annat.. You know what i mean ullis:P tänkte bara efter allt annat hihi



Puss puss

2008-07-22 @ 13:58:56
Postat av: Annah

Vi hoppas att få reda på vad det är för nått på UL.

h*n är beräknad till 27december :D

2008-07-22 @ 20:18:56
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback