Paus

Har målat nere vid golvet, uppe i taket, i hörnen osv och en hel vägg..
Nu är de bara 1 liten och 1 stor vägg kvar :)
Tog en paus nu, då min hand börja göra ont.

Ska även göra lite lunch nu. Paj kanske?!..

Min mamma ringde nyligen och sa att min Tös va med i Ena Håbo tidningen =)
De va någon speciellt på Enögla dagiset för någon dag sen.
Tösens dagis va där, de visste jag redan då de berättade att Tösen direkt sprang till Neo (hans dagis va också där) ifrån dagis :)

Andra gången Tösen är med i tidingen =))

Gud va de ser ut här hemma, allt ifrån tösens rum är i vardagsrummet. Osv.
De senaste dagarna har jag slocknat på soffan tidigt.
Trött? Jo fyy fan. De är typ nu man känner hur rutinerna har ändrats på sig sen innan jag började jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback