Söndag

Hej!

Idag åkte jag som sagt hem tidigt. Tror allt att mitt huvud fortfarande sov när jag stod där och väntade på tåget. Jag va Tok trött.
När jag kom till Enk med tåget så stod Tösen och hennes pappa där. Och han körde oss hem.
Vi va inte ens hemma länge. Tvättade av tösen och bytte kläder på henne sen gick vi ner på stan. Så vi gick runt på marknaden, köpte en ballong till henne som hon ca 1 timme efter tog sönder. Förvånad? Nepp!
Sen passade jag på att köpa mina jävla strumpor :)
Mötte sen upp Jenny, David och Neo. Och vi gick ner på karusellerna.
Första gången tösen åker karuseller. Och vi åkte larven först, en lite berg och dalbana. Tösen va typ helt cool lugn när den åkte, men mot slutet så va de en backe ner och  så åkte larven fortare, då jävlar kom tösens skratt. :D

Sen gjordes inte så mycket och runt 6 så lade jag tösen för att sova. Hon va verkligen sjukt trött.
Men en timma efter strax så kom syrran upp och tösen vaknade.
Så hon lekte med Neo tills de gick.


Neo och Tösen åker bilarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback