Dåligt..

Jo har varit riktigt dålig på att skriva på bloggen nu de senaste dagarna.
Orsaken är just den att jag inte har varit hemma. Så har inte haft tiden att blogga.
Men idag är lillan på dagis till 2 och sen blir de förmodligen att var hemma. Måste fixa massa tills imorgon.

I lördags så åkte vi ju ner till Norrköping. De va verkligen kanon väder!! Vi va ute hela dagen och alla barnen lekte på Fias gård. Min lilla tös älskade verkligen Tyras lilla Hello Kitty gunga :)
Dock va vi där bara över dagen, men tack och lov är de inte långt kvar tills vi åker ner igen. Finns verkligen ingen bättre syrran än Fia.

Denna månaden måste jag köpa leksaker + tillbehör till Tösens namnsag. För nästa månad då Midsommar är så åker vi ner till Norrköping. Helgen efter det är det hamnfestival och sen helgen efter det är de tösens namnsdag. Fullt upp!

Jag har bränt mig som fan, är helt röd på HALVA benen, magen, armarna osv.. FAN, de svider som fan.
Min tatuering jag har på armen gör ont, bara et bruna ger alltid en reaktion utav solen så de blir uppbuckligt och känns som man har bränt sig fast 1000 gånger värre.

Ja, en liten uppdatering iaf.
Kommer säker mer idag, då jag är hemma och kan ladda upp bilderna ifrån lördagen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback