1 månad kvar!!

Ja nu är det bara 1 månad kvar till jul, SJUKT hur fort tiden går alltså! Meeen - jag gillart!

Har precis skickat in vecka 2:s uppgifter - denna vecka har fan varit HELVETE med detta i plugget.
Undra hur mkt jag nu kommer få tillbaka för att jag ska göra om?
Men ändå så känns de "bra" med det jag har gjort.
Typ som denna jag har gjort:



Jaja, de återstå och se vad man får tillbaka av läraren...
Haha ja de som inte vet/förstår så pluggar jag just nu Illustrator.
Fy fan va jag hatar det programet från och med denna vecka!! haha XD



Imorgon så ska jag läsa lite extra i båda böckerna för att få in (vad jag tror) viktigt information, för att sen sätta ett datum för slutprovet.
Imorgon så ska jag även städa, städa, städa och städa. KUL!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej!

Ledsen att tjata

Men när ska du lägga upp tatueringarna :D?

2010-11-25 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback