Barnbloggar

Jag läste hos Babbi angående att hon har tröttnar på barnbloggar (Klicka och läs själva)..

I alla dom bloggar jag själv bevakar så kan jag helt klart säga att de inte alltid är 100% intressant att läsa.
Men så många intresse de finns IRL finns de självklart i bloggens värld också. Alla har olika intresse, olika liv = Olika bloggar.
T.ex angående de med barnbloggar. Visst de finns "ett" par sånna. Men skulle de inte vara KONSTIGARE om de inte fanns någon? För i sin blogg så skriver man ju om sin vardag, sitt liv, sina tankar. Och sitt/sina barn är ju Deras liv. Varje dag så vaknar och somnar (oftast) man med sitt/sina barn i närheten. Eller har jag fel?
Om 8 dagar kommer min bebis. Jag kan nästan svära på att jag kommer skriva om min bebis i varje blogg inlägg. Jag är mamma ledig i 1år så jag kommer vara med bebisen Istortsätt VARJE dag. De jag gör, gör jag med bebisen. De är ju mitt första barn, vem skulle inte vilja skriva hur GLAD man är när ungen tex börjar att rulla, prata, åla, krypa, gå osv.. De är en STOR del utav sitt liv.

De är iaf va jag tycker. Men ja som jag skrev här uppe  "Alla har olika intresse, olika liv = Olika bloggar.".. Alla har även olika åsikter om allt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa håller helt med dig, allas liv ser ju olika ut och därför bloggar man ju oxå om helt olika saker, jag tex läser gärna barn-bloggar eftersom jag själv har barn...:-) Spännande att bebis snart kommer ut :-), ska du bli snittad eftersom du vet vilket datum den lill* kommer ut?

2007-12-19 @ 23:28:34
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Mia

Näej då :-)lämnade oxå en kommentar om det hos henne...
ahaa okej..jag blev oxå snittad med min dotter, fast det var ett akut snitt..
Hoppas att det kommer att gå bra :-) snart så har du en liten bäbis att lukta på *myyys*
Ha det bra!

2007-12-19 @ 23:43:51
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Gabriella

Hej! Jag kände på ditt inlägg att du tog åt dig väldigt mkt, vilket jag kan förstå när du är så nära :). Jag tror vi förstår varandra ang det jag skrev rätt bra!

2007-12-20 @ 01:49:54
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: Vickan

Självklart kommer vi tycka det är roligt att läsa om bäbisen och hur allt går för er :)

Vad spännande iaf, inte alls många dagar kvar nu :D

2007-12-21 @ 05:52:18
URL: http://vikutooria.blogspot.com/
Postat av: Vickan

Jag ser också min blogg som en dagbok, egentligen för mig själv, jag bryr mig inte vad andra tycker, jag skriver för att jag själv vill minnas saker, kunna gå tillbaka och läsa roliga saker om nåt år osv..

Sen om ingen har samma intressen eller bryr sig vad jag skriver struntar jag i.. jag vill ju skriva om min vardag, och självklart ska du få skriva om vad du gör med bäbisen, det är ju din vardag sen i allra högsta grad :)

2007-12-21 @ 05:57:21
URL: http://vikutooria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback