Helt död

Inte min dag idag, kan jag lova.
Igår kväll så kom de bara som en "poff" och sjuk blev jag. Dagen idag har jag mest sovit, känns som att jag inte ens orkar att hålla huvudet uppe. Blir inte lätt sjuk, men när jag väl blir de så är de riktigt riktigt jobbigt =( Sist jag va sjuk så va de typ för 1år sen.
Jag hoppas inte att detta virus håller i sig så länge. Inte så roligt att vara sjuk på julafton och INTE heller då jag ska få en bebis. Men de är ändå ca 2 veckor dit, så de ska nog inte vara någon fara.

Va jobbig natten mellan den 26:e och 27:e kommer att vara!! För de första, OFTA jag kommer kunna sova över huvudtaget. Och för de andra, jag får inte käka, dricka eller röka något efter 00:00 på natten. Snacka om att jag kommer springa på väggarna.

Juste, angående varför de flyttade datum för snittet till den 27:e har jag INGEN aning om. De va liksom inte "varför" jag hade i huvudet när de ringde och sa att de blir den 27:e istället.
Ne, nu ska jag ta tummen ur röven och klä på mig och sen gå ner till Ica. Jag vill ha något gott! :D Glass? Chocklad? Kanske båda? :D

Kommentarer
Postat av: Soya

Och vem är han, din kompis då som inte vägar stå för sina kommentarer?

2007-12-15 @ 22:58:07
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Soya

Och vem är han, din kompis då som inte vägar stå för sina kommentarer?

2007-12-15 @ 22:58:41
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback