Jag vet inte om jag orkar något mer.

Hur mycket elaka saker är en människa värd att ta från en vän?! Jag som VET innerst inne att de är ingen riktigt vän, men ändå så liksom kan jag inte sluta vara vän med den personen.

Jag har ingen ork att lägga ner tid på människor längre. Känns ändå som om allt är bra för stunden så kommer de att komma skit snart igen.
Jag har ingen ork längre att skriva sms, på msn eller liknade. =/ Lite trist faktist att de ska kännas så...
Vill kunna vara JAG, utan att få höra elaka eller klagomål hela tiden. Vill kunna veta vart en vän står till 100%. Men de kan jag ärligt säga att jag inte vet om någon jag umgås med. Även om de säger -"Jag kommer alltid finnas", men de har man hört för många gånger så jag tar inte den meningen på allvar längre.
De finns 1 människa jag iaf önskar bodde här. Som jag vet är äkta, som jag verkligen kan prata ALLT om, som jag vet alltid finns där även vilket humör eller liknade man är på. Sanna, flytta närmare! Och syrran och Neo kommer jag alltid ha vid min sida. Även om vi bråkar och sårar varandra till max (Vi är ju syskon, vi vet våra svaga punkter). Men ändå dagen efter så är allt glömt.

Är glad iaf för att snart har jag fullt upp även om jag inte planerar något. Bebisen som kommer ta all min tid och kraft... Längtan är så otroligt stor! :D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhhh=(
vill flytta närmare jag med, hahahah de sjuka e nog att ja faktiskt hade kunnat tänka mig att göra det hahaha:D men du avråder mig=)
Längtar otroligt mkt efter din lilla nellie=) snacka om världens bästa julklapp=)

2007-12-10 @ 23:53:31
URL: http://www.whiiirlwind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback