Julen 2007

Det är 13 (12 om man räknar med hur mycket klockan är) dagar kvar till Julafton. De känns verkligen overkligt. De känns som att hela detta år har bara flygit förbi men ändå sakta när man tänker på allt som har hänt under detta år. Lite skrämmande tanke, faktist.

Har ni gjort de ni hade velat i år?
Faktist inte här :) Min "plan" va att tatuera och pierca mig så mkt som möjligt detta år. Han bara med 2st tatueringar innan grav-testet visades posetivt.

image4
Jag längtar iaf till julafton!
Jag längtar efter JULSKINKA!!!
Jag längtar till jul för att de då bara 9 dagar tills bebisen kommer.
(Om något annat inte händer innan) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-12 @ 03:32:38
Postat av: Linda

iiiiih bebiiis

2007-12-12 @ 08:53:13
URL: http://Pallekuuling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback