Uppesittar kväll :)

Man måste ju följa traditionen med att spela Bingolotto denna dag, även om jag sitter själv i lägenheten :) Jag hade helt glömmt bort att de va "uppesittar kväll" idag, tack Sanna för påminnelsen :)
Maten för idag: Pasta och kasler med ädelost sås.
Efteråt: Godis, varmoboy med grädde och självklart Bingolotto.
Så jag ska ha de mysigt för mig själv denna kväll.

Jag fick låna en halvlång röd tröja som jag ska ha imorgon, tack och lov! Hade faktist INGETING att ha på mig, gått i affärer men hittar inget som passar min feta kropp :D. Så imorgon ska jag ha svartkjol och den röda tröja. Fint Fint!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja visst är det konstigt att man alltid hamnar på såna sidor, fast man vet att man mår så dåligt av det :-(
Kram och God jul!!! Snart har du din lill* hos dig :-)

2007-12-24 @ 00:34:54
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback