=/

Usch, jag ska verkligen sluta att visa andra vad jag tycker om. Visst, saker och ting är inte "mitt" men att sen få "idén" ifrån mig, stör mig.. Förlåt, men det gör jag. Ego? Jag? Jo, när det gäller sånt är jag det faktist. För JAG väljer något som jag inte vet någon annan har/tycker om, bara för att jag inte vill vara som andra. Sen när jag märker att folk får det ifrån mig.. GAAH!


Yeye ska sluta deppa. =) Idag har jag inte alls gjort mycket. Varit på blomstra och sen slöat. Tror att jag och Nellie börjar att bli sjuka =/. Nellie har varit rätt grinig och sover en massa. Men iaf, på blomstra VET ni va Nellie gjorde??? :D Vände sig från rygg till mage. Gud va allt bara kommer poff poff poff känns det som :D Bara igår började hon ta sina egna fötter och idag så vände hon på sig=) Man märker att hon även har blivit starkare, i benen osv. För när hon sitter i knät och sen blir uttråkad och inte vill sitta länge så är det svårt att hålla kvar henne på samma plats :D hehe.
Jag tror även att snart måste jag byta till sitt delen på vagnen. Inte RIktigt än men snart. För Nellie försöker hela tiden (då hon är vaken) att komma upp när hon ligger där i vagnen.

Min tös är ju bara FÖR söt! När hon hade sovit rätt länge under dagen så skulle jag gå in och väcka henne och tittar på henne. Aww hon ligger där och sover med tummen i munnen. Hur söt får man vara igentligen? :D Sen när jag hade lagt henne inför natten så skulle jag gå in igen och kolla om det bara va under dagen hon sov med tummen i munnen, men icke :D hehe hon låg med tummen precis vid mungipan. haha.


Kommentarer
Postat av: maria malmgren

tack gumman för den fina rosen:) .. skall berätta för lilla William att du hälsar.

kramar Maria

2008-04-30 @ 17:38:31
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback