För van?

Den sista tiden så har Nellie fått in en bra sovrutin på nätterna. Somnar 7 och vaknar runt 7-8 på morgonen. Det är bra att hon somnar så tidigt för då har jag tid för mitt, äta, plocka undan och bara få vara. Jag själv brukar gå och lägga mig runt 10 sen. RIKTIGT chockad att jag är trött då och har själv fått dom rutinerna. Innan Nellie kom gick jag och la mig runt 3 på natten.
Som nu, Nellie sover fortfarande och jag vaknade halv 8 och va pigg. haha=) Men det är skönt att vakna så tidigt också, då har man hela dagen på sig att göra något.

Snart ska vi beger oss till Blomstra sen ska jag tvätta och sen ska jag och Linda till ÖB.
Ha en bra dag folket.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! Som svar på din fråga: Ja det är döskallar, jag har fått dem, men de är köpta på Lagerhaus för ganska länge sedan.

2008-04-22 @ 17:31:35
URL: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
Postat av: Jennica

Hej!
Dem är köpta på Rusta för 149:-/st. :)

2008-04-22 @ 20:13:21
URL: http://hemmahosjennica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback