Helgen!

I fredags så åkte jag, Linda och barnen till Västerås. Hon skulle hämta sina saker hos en kompis och vi skulle kolla i affärer. DOCK blev de inte så länge för syrran (Fia) ringde mig och sa att hon va 3 mil ifrån Enköping och att Jenny (som hon skulle träffa) va inte hemma. Så vi tog de första tåget som gick (Vi fick tyvärr vänta 1 timma). När vi kom till Enköping så storhandlade jag mat. Jag och Linda + Barnen gick hem medans Fia och hennes 2 barn åkte bil med mina matkassar :D Smidigt!
Fia, Liam och Tyra va här ett tag och åt mat och lite så. Gud va man har kommit nära Fia, känns sååå roligt. Vi tycker och tänker rätt lika om saker och ting. Sen senare mot kvällen kom Elin och Jimmy hit.

Liam och lill Tyra

I lgår va det dop (Skriver ett eget inlägg om det lite senare + visa lite bilder)

Idag va Jag, Fia, Elin, Jimmy, Mamma, Jenny, Janne och barnen nere på stan. Det har varit marknad + tivoli här i Enköping i helgen. Åkta 2 karuseller och köpte 12 par strumpor, 11st är med döskallar :D sen gick runt en massa och lite så.
Det va RIKTIGT skönt att komma hem kan jag lova. Att bara få koppla av, och bara få vara. Känns som att de va ÅR sen sist. Nellie ligger redan och sover. Även hon är helt slut efter i helgen.

Liam fiskar.... Neo och Liam åker karusell



EDIT: hehe Glömde även bort att skriva att Jag och Nellie va ju på babysim idag :D Nästa gång kommer vi doppa våra barn under vattnet!! KUL!!!!! :D

1 sak till.. JAG SKA BLI FASTER!!!!

Kommentarer
Postat av: fia

heheh vad söt du e:-D..jag tycker oxå att det är roligt..

2008-04-28 @ 14:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback