Nellies Dop - 26 April 2008

Dopet va jätte lyckat och är riktigt nöjd över allt, skulle inte vilja ändra något utav det.


När alla väl satt i kyrkan så va nervösiteten till max. Att veta att jag ska stå där framme, Jag! Som har världens scen skräck så det finns inte. Men väl där uppe så va det rätt okej, skönt att jag bar på Nellie så jag kunde gunga fram och tillbaka med henne så det inte såg konstigt ut ;)
Lisa Nilsson - Handens Fem Fingrar (Låten jag har lyssnat på under hela grav-tiden osv..) spelades, jag kan tacka att jag va nervös för låten får mig annars att gråta. Glädje tårar, kommer ihåg hur jag kännde under grav-tiden när jag lyssnade på den. Hur orolig jag va om lillan mådde bra osv.
Lilla Neo hjälpte även till att hälla upp vattnet Nellie skulle döpas i. Va lite roligt att "alla" fick hjälpa till.




Efteråt så va det fika. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om det, för tiden gick så fort och jag pratade med alla kompisar som va där. Sen va det present öppning och Nellie fick MASSA fina saker :D I stort sätt efter det så gick alla hem efter varandra.


Dagen gick fort, och jag va helt slut efter allt va över. Måste ju även säga, TACK till alla som kom och TACK till alla fina presenter=)


1a bilden = 4 generationer. Gammelmormor, mamma (jag), mormor och Nellie.
2a bilden = Jag och alla mina syskon och Nellie och alla hennes kusiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback