Nöjd....

Haha jag blir verkligen ALDRIG nöjd med hur min blogg ser ut, inte lätt inte. Men en bra sysselsättning då Nellie sover inför natten.
SÅÅ skönt att få sova hur länge jag vill denna natt . Första natten på 1 vecka. För även om jag kom hem igår så fick jag lov att vakna utav väckar klockan som ringde kl 7.

Idag började Babysimmet. Riktigt mysigt va det!! Men lite surt att vakna kl 7, gå hemifrån kl 8, vara där tills kl 9 och sen att babysimmet slutar kl 9:30.
Och denna gång va de bara till kl 09:15 då en bebis bajsade och hade inte åtsittande badbyxor (som även är ett MÅSTE). För då fick vi lov att avsluta och de fick tömma bassängen. Tråkigt =/ Bättre lyckas nästa gång.
Efteråt så gick jag till ica för att hämta ut ett paket (hade fått en lapp hem "för stort brev" (Trodde det va mina kort jag hade framkallat) men när jag väl får paketet i handen så va det absolut inte korten. Öppna paketet och fick syn på en liten söt rosa nalle som kan vibrera när man drar i den. Det va ett Dop-kort, ifrån min moster som hade skrivit att de inte kan komma på dopet. Så tråkigt! Men man får iaf träffa dom på min brors bröllop.

Nellie och Nallen... Min mosters man och min kusin

Imorgon ska jag passa på att köpa det sista till dopet, lämna lite saker hos mamma och sen gå ner på stan för att köpa en jacka åt Nellie... Om jag orkar. Inte så roligt när man är själv, men men..

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! Vad fin din blogg blev :). Ang kasslern.. hrm skrev jag aldrig ner det, kan maila om du vill :-D

2008-04-07 @ 00:48:26
URL: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
Postat av: Anki

Du är inte ensam om det. Jag har också ändrat design men är inte nöjd.. Men jag tycker att din är fin!!

2008-04-07 @ 10:18:10
URL: http://www.markman.be
Postat av: sanna

Du är så duktig så..=) Tråkig att det blev så på babysim, men förhoppningsvis så händer de inte igen.=) Hoppas vi hörs ikväll, jag kommer hem runt halv 11 tror jag om de inte blir tidigare eller senare. Hoppas du får en toppen dag. Kram

2008-04-07 @ 12:32:39
URL: http://suusannaa.blogg.se
Postat av: Amanda

din nya design var väldigt läcker må jag säga. tycker om den jätte mkt :) kramar

2008-04-07 @ 17:41:40
Postat av: Linda

Ja , men jag vågar nog inte riktigt låta henne åka än :P

2008-04-08 @ 20:53:50
URL: http://eliinasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback