Orka

Från och med nu ska jag sluta att ta folk på fullaste allvar. Vissa människor fick mitt förtroende en gång, aldrig mer. Jag är sååå trött på allas falska spel. De är ju inte direkt så genomskilligt, sanningen kommer fram förr eller senare.
Jag trodde du va min vän, men ja... Vad du har sagt, och om du nu så Skulle vara så bra vän med mig så skulle du aldrig äns tänka tanken på att skriva till den personen. Men men, ditt val. Din förlust. Tyvärr men jag orkar inte, jag orkar inte vara vän med någon som spelar ett falskt spel.
image137


Vad finns det mer att säga? Inte så mycket. Allt för mycket i mitt huvud om dopet, flytten osv..

Kommentarer
Postat av: Linda

Eeh , det är luugnt. Du har ju mig ;) HAHHAHHA

2008-04-15 @ 16:41:49
URL: http://Eliinasmamma.blogg.se
Postat av: Maskan

tss linda du är en BajS hon har mig. iiih ;)

2008-04-15 @ 19:49:21
Postat av: Elin

framförallt så har hon alltid sin syrra:-)!

2008-04-16 @ 10:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback