WOOHO!

Idag tittade jag på lägenheten. Den va fin =) Men som även han sa att jag borde påpeka tepeterna i hallen och vardagsrummet, de är samma tapeter som dom hade när de flyttade in. Och så är det lite trasigt här och där. Men vadå, att få nya tapeter skadar inte mig :D I sovrummet va de nytapetserat, beiga fina.
Och han sa om jag tog lägenheten och är villig på att betala 1000kr så får jag hans diskmaskin, LUNGT!!! :D Inget diskande för mig härdan efter, sååå skönt!!
Ska även prata med Akelius angående skåp-luckorna om man kan få dom i en annan färg :P haha dom är ljusblåa/bebisblåa haha visst bättre än va jag har nu, men ändå.
 
Imorgon är det babysim igen, WOOOOHOO!! Vi får hålla tummarna att de inte är någon som bajsar i vattnet :D

Kommentarer
Postat av: Paulina

Va skönt för er att få en annan lägenhet!
Kan ju behöva en nystart och komma bort från vissa personer!
Och bloggen har blivit jätte fin!!!
Är glad för eran skull!
Ha det bra!!!

2008-04-12 @ 22:17:04
URL: http://lillan87.blogg.se
Postat av: syren

Fin blogg!

2008-04-13 @ 21:17:49
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback