Yeah

I veckan har det varit SÅÅ fint väder. Riktigt skönt =) Jag bara längtar tills sommaren så man kan bada och käkar glass :D

1 Juli så flyttar jag till större, jag kan inte tänka på något annat just nu typ. Längtar så otroligt mycket. Att äntligen får göra hemma precis som jag vill, att få känna mig hemma. Och att få känna att det är Nellies hem också. Hon ska få sin del av sovrummet och vardagsrummet som bara är HENNES.
Lindas kompis E kanske även ska ta över min lägenhet jag har nu. Niice! För då slipper jag med Juli/aug månads hyrorna. Jag får ju en diskmaskin men ska även kolla på en tvättmaskin till lägenheten =)

I onsdags så va Linda och Elina med mig och Nellie hela dagen =) Jag började tvätta runt 11.  När kl va 12 och vi hade lagt alla kläder i torktummlaren så gick vi ner på stan för att ta något att äta. När vi kom tillbaka så hämtade vi tvätten igen. Sen fick Linda för sig att städa min balkong, haha! Jag bor ju på nedervåningen just nu så de är så mkt skit som kommer in, ska väll inte bara skylla på det. En MASSA askan + fimpar va det också. Men nu är det fint igen.


I torsdags gick Linda, Elina, Jag och Nellie ner till Soc sen köpte "fika", för att "fika" innan min föräldrargrupp började. Synd att det bara är 1 gång till föräldrargruppen är=( Det blir verkligen bara roligare för varje gång, för alla börjar att lära "känna" varandra och samtalen blir längre och man vågrar att fråga mer.
Fick även hem klänningen jag hade beställt, va jätte fin. =)


I går - Fredag så gick jag, Nellie, Linda och Elina (igen:P) ner på stan, vi stötte på Jenny, Stoffe, Elin och min lillebror. Men Jenny och Elin skulle göra något så jag och Linda valde att göra "vårt" vi köpte skor, kläder och lite så. Sen gick vi och käkade. Efter maten va vi på G till ÖB/leklust/Maxi och Maskan ringde när vi va vid tågstationen och bad oss stanna för att hon skulle hänga på :) På Leklust köpte jag bebis kamm och Paraply till barnvagnen. Sen gick vi till öb och köpte kakor till dopet och sen på Maxi köpte vi blöjor och mat för dagen. Maskan följde med mig hem.
Awww lilla Nellie rullade MEDVETET 2ggr igår. hahaha tog ett BRA tag men hon kom runt. haha sååå söt hon är. Sen när hon hade fått kämpat där 2ggr så fick hon mat. MAT!! haha Morotspure faktist. Det gillades. Nu när jag väl har börjat så ska jag ge varje dag, för att hon ska vänja sig. Så jag ska börja att köpa potatis och morot och lite så hem så jag själv kan göra mat till henne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback