Allt!

Idag va vi på Babysim. De är nog den BÄSTA gången vi har varit där. Nellie på VÄRLDENS bästa humör, och då menar jag verkligen det! När jag simmade runt där i bassängen med Tösen som håller fast mig på axlarna och sen får Tösen se på en band anka och släpper mig, vänder mig om för att ta upp henne ur vattnet. Hostar lite men sen skratta och prata på som vanligt. Hehe thats my girl!!

Sen efter babysimmet så gick vi hem till mamma. Dagen D kom =( Skulle vara utan Nellie för första gången. Så Jag lär mig att vara utan henne, hon lär sig att vara utan mig, bli matad av någon annan och bli nattad utav någon annan. Hon hade Nellie i 2-3 timmar. Inte så länge då jag fick lov att ringa och säga att jag skulle hämta henne för vi skulle till BusBorgen. Det va inga problem att ha Nellie, för hon sov hela tiden :D Hon fick flaska med mellanmål och sen la mamma ner henne i sängen och hon somnade direkt =)

Sen som sagt åkte vil till BusBorgen med Emmelie, Thea och Fredrik. ALLTID lika roligt!! Men DAMN va mycket barn det va där.. 3-4 (?) Barnkalas på en och samma gång.. haha :D

Snart åker Emmelie =( Tråååååk! Vem ska vi leka med? Hoppas på att Elin bli frisk snart så man iaf kan umgås med någon. Kommer bli tomt utan Emmelie och Thea =( Bläää!!!!


Jag saknar dig! Bara liten :$ Men nu vet jag iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback