Jag lever!

Hehe tro det eller ej, men jag gör det! :D Just nu känns de som att jag har FÖR mycket på G i mitt huvud. Har svårt att välja vad jag ska välja, och när de blir så så väljer jag inget = INGE bra.. Detta är då inget ovanligt när det handlar om mig kan jag lova :P

Fick för frågan att följa med på kryssning slutet av okt, först tackade jag ja men när jag tänkte efter lite så blev det ett nej. Jag vet hur det kommer bli, och jag orkar inte me det.
Meeen, inte gråter jag blod för det=) För den 3:e okt så åker Jag, Maskan och Emmelie på kryssning!!!!!! :D:D:D
Värsta är, att de kommer då bli första gången jag är utan Tösen i 24 timmar*

* = Kanske. Jag ska börja med att vänja mig att vara utan Nellie. Så min mamma ska ta Nellie lite till och från i några timmar. (Pga att jag känner mig tryggast med mamma) när det går bra för både mig och Nellie så ska vi gå över till Nellies pappa (han vet ej om detta, men snart så när han ringer:P). Så får han börja med att ta henne några timmar och sen då vi åker på kryssning så ska han ha henne över en natt.

Idag va det babysim. GUD va jag hade saknat det! Finns inget underbarare att göra med sitt/sina barn. Det kan jag verkligen rekomendera att göra!!!!!
Sen gick vi hem till mamma och va där tills halv 7 sen vart de gröt och sängen för tösen min.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag tror det kommer gå bra, bra för er båda att vänja sig kanske lite smått.. men kommer nog kännas konstigt också.. men det kommer nog gå bra :)



2008-08-17 @ 21:21:03
Postat av: Frida /Emilia

Du är duktig vännen , det klarar du , vet att det är tufft att släppa lite taget men man måste göra det för det blir så svårt till dagis annars. tack för idag kram

2008-08-18 @ 11:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback