Pratat...

Nu har jag pratat med Nellies pappa. Han lät bara posetiv och sa även att han ser fram imot att få ha henne den natten..
Jag VET att det kommer gå jätte bra, men det värsta är MIG. Jag är rädd!!!!! Jag VILL inte lämna henne, jag VILL inte sova utan henne. Men jag vet, JAG måste lära mig. Jag måste lära mig att hon faktist lever och vet att Jag är mamman när jag kommer tillbaka till henne igen :P T.ex hon börjar på dagis om 4 månder, hur ska jag då klara de?
Och även detta är för Nellies skull. Nellie måste lära känna sin pappa! Och även han måste lära känna henne.

Jag blir helt stel och iskall i kroppen me tanken bara att vara utan henne. Kalla mig töntig, mogen osv, som om jag skulle bry mig???!
Att ha varit med henne 24/7 i 8månader och sen helt plötsligt en natt så sover jag utan henne, skrämande=(

Men jag och Nellies pappa pratade även om att han ska vara här hemma med mig och mata henne, natta henne så han går igenom det innan han gör det själv.
Jag tror att detta kommer gå hur bra som helst, sen ska JAG också klara det :D hehe

Att höra dina andetag...
Att få se dig le...
Att få skratta med dig...
Att få mysa med dig...
Att få älska dig så högt..
..Varje dag få mig att leva.
Utan dig skulle jag inte vara hel.
Mamma älskar dig verkligen, Hjärtat!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

jag känner med dig...det kommer gå bra...

2008-08-18 @ 00:11:51
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Steffi och Liam

Jag förstår verkligen vad du menar och hur du känner de. När jag lämnar Liam hos sin farmor över en natt bara så gråter jag när vi åker därifrån. Jag känner mig så dum och elak.. Men sen blir de bättre och jag tänker positivt! Men jag tycker sådant är svårt,tyvär. =(

Tack för rösten igår förresten,dock såg jag att du hade missat att läsa hela inlägget innan du svarade.. Vi ska nämligen ha den nya vagnen när vi reser,är och handlar och sen på våren. =)

2008-08-18 @ 08:55:20
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: marlene

sv: hihi vad skoj att dom e födda samma dag=) när hade du bf då? vad fin hon var:) första gången min mamma passade honom bara någon timme när vi skulle på bio så tittade jag mer på telefonen å skickade sms å undrade hur det gick istället för att se på filmen:P men det går bra ska du se

2008-08-18 @ 09:18:01
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Elin

Förstår hur du känner.. HUR ska man klara sig utan sin lilla skatt när man ska jobba? Kommer ju bara tänka på henne hela tiden å knappt få något gjort på jobbet...

KRAMAR

2008-08-18 @ 10:01:03
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Maria Malmgren

han är bara 4 mån.. men vi började med mat när han redan var 3 mån.. eftersom både jag & magnus & alla våra syskon fick sin första mat vid den tiden... och han älskar det...han äter jätte bra .. men det är det här med ammningen han hittar andra saker runt om som är mer intressant..och han är inte riktigt "mogen" än för att sluta amma helt enligt mig...vill juh att han skall minst få fram tills han är 6 mån.. och jag har juh sagt att jag vill juh amma ett år om det går... men jag börjar smått inse att det kanske inte funkar ..för den här killen älskar MAT ..och vill hellre ha riktig mat och gröt och sådant... suck.... får pumpa och ge han mjölk på flaska nu .. bara för att han skall få i sig... .. men det funkar... vem vet detta kanske bara är en fas.... hoppas

2008-08-18 @ 11:15:04
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: marlene

han var först beräknad till 21 dec sen efter UL vart det 22 dec. får man fråga varför det vart snitt??? det går nog bra ska du se:)

2008-08-18 @ 14:24:07
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: marlene

sv: oki=) tur att allt gick bra iallafall=)

2008-08-18 @ 19:20:29
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Vickan

Det kommer nog gå jättebra, men ovant för Nellie också,men bra om hon får umgås mer med honom nu hemma hos er också.. då blir det ju inte så stor omställning.



Skönt att han vill vara med och dela lite ansvar..

2008-08-19 @ 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback