Rik blir fattig.

Nu är man nästan fattig igen efter alla pengar man har fått =). Och JAG har inte köpt NÅGOT alls.. Har lånat ut till 3 personer som behövde. Sammanlagt lånade jag ut 1900kr men får 2400kr tillbaka. Hehe! Sen kommer de TRÅKIGA med det hela, måste betala tillbaka angående bostadsbidraget. =( Så så roligt va de att blir rik igen.. =)

Va på blomstra idag, äntligen! Först fick vi reda på att mat-tanten kommer tillbaka, YEEES mat!!! =) hehe.
Sen fick vi reda på att en ny tjej skulle komma och kolla idag. Jag frågade dem va hon hette -Isabella. Sen Om hon va gammal ellr ung -runt 20 kan jag tippa på. Så säger jag "Det funkar säkert, då kan man vara snäll" (De va humor i det hela).
Sen när jag och Tirre va ute och rökte så ser man den nya tjejen komma. Det va ju Bella! :D Hon vet jag ju vem de är. KUL! Hennes bf är 26 denna månad (om jag har rätt)... Tänk när hon kommer med en liten bebis, aww!! Snacka om att man kommer vilja ha en till änu mer :D

Kommentarer
Postat av: Isabel

Nu har jag läst din blog gumman läs gärna mig också !

Ville se på den där dagboken man har bilder i men kunde inte se för man måste ha en kod :/ I alla fall jag tror inte min bebis kommit till den 26 :/ Känns inte som det just nu men man vet ju aldrig ...



PUSS

2008-08-13 @ 11:58:47
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback