Sovrummet som Tösen ska ha.


Hehe gjorde en snabb ritning på ett ungefär som sovrummet ser ut. Man kommer in i dörren nertill. (den andra dörren på höger vägg är till klädkammaren) och sen är det ett fönster + balkongdörren på vänster sida. Fin bild va? :P

Om det blir den rosa tapeten med vita stjärnor så kommer de bli på dom största väggarna, alltså den högsupp och längst ner (enligt bilden). Sen blir de andra väggarna vita.
Den väggen till höger kommer då bli sovsidan. Tösens säng + loftsängen. Det kommer bli ett "drapperi" från loftsängen ner så man "gömmer" undan Tösens säng. Sen MÅSTE jag prata med min syster Elin för att fixa vägg-ordet "God natt min skatt" (vill ha i vanlig stil fast skatt i skrivstil), vill ha ordet över Nellies säng.

Tror ni det kommer bli bra? Jag är nog mer inne på det NU än va jag någonsin har varit i någon annans rum. Men tyvärr så får Idén vara ett tag. För jag ska köpa möbler till vardagsrummet och till hallen och lite smått till andrarummen. Och sen Tösens födelsedags presenter och julklappar. Men förmodligen så kommer hon få leksaker men även inredningssaker. Tur att hon fortfarande är så liten :D

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

åhhh gumman ...jag vet exakt hur du skall göra med "Godnatt min skatt" man skriver det i photoshop och sen så laminerar man det och skär ut det .. när vi får en tjej skall jag göra ett prins & prinsess tema :)

2008-08-08 @ 12:31:17
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback