14, 17, klyvad..

14 dagar kvar till Julafton!!!!
Tror att jag aldrig har haft en sån stor julkänsla eller så stor glädje över Julafton.
Tösens allra första Jul, de är hon som kommer göra denna julen BÄST! :D


17 dagar kvar tills Tösen fyller 1år!!
Helt jävla sjukt!
Men vet nu exakt hur tårtan kommer vara, allt jag kan säga. Svart + rosa :D hehe!



Gud va jag är klyvad, när det gäller Det. Jag märker även på mig själv att jag testar, utan att ens tänka på de. Testar för att se vad som ger  respons. Men i slut ändan så mår jag dåligt utav de. Tex nyss jag försökte men ja... =|
Men jag hoppas att detta tar ett slut och de blir bra igen. Men kommer de bli bra igen? GÅR de att bli bra igen? Just nu verkar de inte som de. Saknar orden...
De som vet tycker verkligen att jag är dum i huvudet, och de tycker även jag själv, men jag kan inte sluta..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tårtan kommer nog bli grymt fin, det låter så. Lova att lägga ut bild på den sen! :)

2008-12-11 @ 11:28:28
URL: http://angelyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback