2008 = BÄSTA ÅRET!!

Detta år har verkligen varit SÅÅÅÅ jävla perfekt. Början av detta år skulle jag inte ens våga önska att de skulle bli såhär bra!

Hela året har bara bestått utav Tösen och mig.
Sett hennes ALLA framsteg.
Sett henne bli mer och mer en egen person.
Hon är mitt allt!!

Hon har fått MIG att må bättre!
Jag är inte lika blyg längre,
Jag gräver inte ner mig när något neg har hänt,
Jag är nöjd med mig själv,
Jag är nöjd med mina val jag har gjort/gör,
Jag har ALDRIG mått såhär bra, NEVER!!
Allt detta, och allt är Tösens förtjänst.
Hon har fått mig att älska livet, att ta dagen som den kommer..

Träffade en kille, i ca 1½-2 månader. Kan iaf säga att jag inte har mått så dåligt på hela året som jag gjorde då. Huvudet va på en annan planet och de va verkligen inte jag. Men är ändå glad att man gick igenom de. För även jag blev starka osv efteråt. Jag äter minst 2 ggr om dagen (innan jag jag högst 1) osv..

Så ja. jag mår SÅ jävla bra!!! :D

År 2009 skrämmer mig mer. De slog mig igår, hur rädd jag är...
12 Jan börjar tösen på dagis, hur ska JAG klara de? Jag vet att de blir bättre, men kan inte se mig utan henne om dagarna.
Jag blir jobb sökande..
Detta år har jag vetat att jag är mammaledig = Gör som vi vill.
År 2009 har jag ingen koll på vad som händer.
Låt dagarna föra oss..!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag förstår att framtiden ser lite oviss ut osv.. men det kommer nog gå bra. jag håller tummarna för det :)



Jättebra att du mår bättre nu och sådär än förr också.. det är ju jättebra :)



God Jul säger jag nu till er båda.

Imorgon hinner man nog inte..



Ha en härlig julafton imorgon :)

Ska ni ha tomte på besök också? :)

2008-12-23 @ 06:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback