Dagens!

Dagens.

Humör: Imorse = Sur, Irreterad,ledsen. Sen = Bra! Lättnad..
Plus: Att min syster Fia är snäll :)
Minus: Jadu du, de måste ju då bli F.
Kläder: Svarta jeans + svart tröja.
Händelse: Tjaffs, umgås & gått.
Planer: Mysa med Nellie, söva henne, sen titta på program som jag vill.
Måste: Ingeting :)

Ja, som ni märkte på inläggen under så va jag Skapligt arg imorse & liten bir in på dagen. Men ja, de va hans fel. Men jag som bestämde.
Efter allt bajs imorse så va jag hos Malin, mest segade tills hon skulle hämta K på dagis.
Efter ca 1 timma jag hade kommit hem så va vi på G ner till Statiol här nedan för oss, för att hämta ut pengar som jag hade fått på papper hem. Kommer ner dit och killen säger "Tyvärr funkar de inte nu, nästa vecka kanske", jag som inte hade några cigg.. Men när jag ändå va ute och gick så passade jag på att gå till Coop(!!!!!). Där hämtade jag ut pengarna, köpte lite gott + cigg. Sen gick hem. Kan iaf säga att de va skönt att gå, rensa tankarna och bara få vara.
Direkt när vi kom hem igen så lagade jag mat, och vi har precis smält maten och ska efter detta sätta mig på golvet och leka med Tösen innan hon ska gå och lägga sig.

Jag och mitt "TJAT" om maten... Och de ska även fortsätta nu..
Jag har märkt så stor skillnad på mig själv nu när jag äter regelbundet och bra. (Måste DOCK börja att lära mig att äta frukost också) Men innan så kunde de gå en hel dag utan att jag har stoppa i mig något, sen måt kvällen så kunde jag känna att jag va tvungen att äta något och då när jag åt så fick jag så ont i magen varje gång.
Men nu när jag äter på rutiner så har jag inte fått ont i magen, jag kan dock få de när jag gör något extra gott och bara vill ha mer fast jag ät mätt :D hehe!!
Hur får man in frukosten i rutinen? Är SÅN natt människa och hatar verkligen morgonen, visst jag gör gröt till lillan men har ingen ork att hålla på med mackor eller något sånt :S...
Få ta typ och köpa något jag själv tycker Massa om, typ risifrutti så kanske jag börjar att äta frukost.



Är de bara jag som har problem med att lägga ut inlägg? De står att de är publicerat men ta ett bra tag och oftast måste jag publicera de igen för att de ska visas på bloggen :S


Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag började också äta risifrutti, sen blev det mackor och lite sånt.. men jag är inte jätteduktig på att äta frukost, det är lite olika..



Men du är duktig, det är bra att du äter.. man blir ju piggare och så :)

2008-12-17 @ 22:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback