Hej Hej!

Har precis kommit hem.
Va nere på stan en snabbis för att hämta ut paketet + titta lite julkläder.
Sen så gick jag och Nellie hem till Elin & Affe. Prata, lekte, mys, åt, gjorde pepparkakor och sen fikade. Riktigt mysigt!!

Jag TROR jag vet vad jag ska ha på mig på julafton.
Men de är dock lite synd att jag har en sån hemma som jag vill ha, men den tycker jag inte om. För stor och lång. =/
Men de skulle vara lite roligt om jag hade de, för då matchar jag och Tösen varandra.

Idag ska vi kolla på film, käka ost bågar.......
Men först blir de att laga mat och sen pyssla lite mer :D




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Fatta ironin EMMELIE!!!!!! ^^
Att du tog de så seriöst.
Tragiskt :P
"Hur faan blev det mitt fel att ni slutade träffas?!"
Jadu, de har jag INTE sagt. Så ja,
Hur faan blev det mitt fel att du inte kan läsa?!


You change your mind
Lika a girl changes clothes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback