Konståkning

 Tösen har nästan precis somnat i sängen och jag har suttit och kollat på Tv 4 Sport. De va konståkning där nyss.
Det är en sport jag ÄLSKAR att titta på. Jag kan sitta hur många timmar som helst framför tv när de visar konståkning.
De är en sport jag innerst inne alltid velat kunnat/hållt på med.

Nu va de dock ett par år sen jag hade på mig skridskor och åkte. Men då jag gjorde de, Åååh i love it!
Kommer ihåg när man gick i skolan och hade "fridluftsdag" (eller va de nu hette) och alla åkte skridskor, hade med sig egen mat (ALLTID varm oboy).. MYYS! :D hehe

Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh, jag känner som du, jag kan titta hur länge som helst på konståkning.. så vackert att se på :)



Önskar jag kunde åka så men kan inte göra några avancerade grejor direkt :)



2008-12-19 @ 19:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback