Massa att göra..

God morgon, för andra gången!  (iaf för min del)
Tösen min vaknade runt 8 och då va de bara att göra gröt till tösen.
Men jag va sååå trött fortfarande så jag råkade somna till medans tösen lekte en massa med hennes leksaker.
Nu har jag slutat att segat och sitter här ett tag.

Snart blir de byta blöja, sätta på kläder och borsta tänderna på tösen och själv hoppa in i mjukis kläder. Sen dax för att röja här hemma. Måste ju vara fint på lördag :D
Sen nån gång kommer tösens pappa tillbaka efter har jul handlat  klart sina saker. Då blir de först coop för att ta ut pengar, sätta in dom på kontot och sen ÖB och sen Maxi, handla massa hem.

yeye dax att göra någon nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback