Orka ^^

Orka lägga ner SÅ mycket energi på något som inte längre existerar?
Tro på allt du hör, för de vidare. För de rör inte mig va ANDRA säger om mitt liv. De är jag som lever de, njuter för fullo så fortsätt ni, hoppas att ni mår bra och får en bra konversion =)
Tänka sig att jag och Tösens pappa pratar varje dag, även om de inte har något med tösen att göra. Tänka sig att vi träffas fortfarande. Vi har SEX fortfarande!! :D haha!!
Och tänkta sig, han har henne varannan helg!

Tänka sig att jag aldrig har gått på p-piller, varit emot abort som även han visste.
Oh nej, förstörde jag en del utav eran konversion nu. Radera meningen från minnet så kan ni väll fortsätta att prata :D

JA, JAG VET ATT ALLA ÄLSKAR MIG! :D
hahahaha

Kommentarer
Postat av: Babbi

Vad är det för prat som existerar tro :o, jag ville iaf säga gott nytt år!

2008-12-31 @ 20:44:21
URL: http://babbi.se
Postat av: Sara & Anton

Vi älskar dig tjejen! Du e klockren!

2009-01-10 @ 11:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback