Pyssel!

Är på VÄRLDENS pyssel (fixa iordning) suget just nu.
Vill ha ramar, så jag kan få upp tavlor på väggarna, en liten hylla som jag ha alla gips avtryck på.
Men ja, om man hade allt man ville ha..
Har ju iof 4 ramar med bilder som jag ska ha vid soffan, men då fattas den lilla hyllan.
Har 3 små ramar som jag ska ha brevid tv på väggen, men fattas STORA ramar till förstoringarna..
DOH!
Vill inte få de "halv" klart när man väl sätter igång..

Tror nog att jag ska göra en "tavla" precis när man kommer in.
Först magnet färg sen griffel färg.
Så jag kommer ha en svart ruta på väggen som man kan sätta upp viktiga lappar med magnet och även skriva viktiga saker som man måste komma ihåg. :) Smart?! :)

Även funderat på om jag ska sätta mig och scrappa, va ett JÄVLA bra tag sen. Och nästa vecka blir hon ju 1år. Boken ska ju bara vara upp till 1år. Förutom tänderna, framstegen, vikt & längd. Haha, har ju typ gjort 3 sidor eller va de är bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback