Tårar

Igår brast allt, och de varade tyvärr i flera flera timmar.
Och varje minut som gick så blev de bara värre och värre.
De är mycket som "stör" mig, de är mycket som är fast klistrade i huvudet på mig, tyvärr!
Och de är en jääävla massa frågor man har...
Men jag hämtade Tösen och la henne brevid mig, då kunde jag slappna av. Stänga av huvudet och jag somnade direkt.

Idag har jag tänker över allt detta..

Såg ett tv-program när jag kom hem.
Han va i precis i samma sits som mig, tänkte/tyckte precis som mig..
Och sen sa han ett par kloka(?) ord som fick mig att börja att tänka om..
Ska försöka att tänka som han!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för program?

2008-12-02 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback