UPPESITTAKVÄLL!!

Idag har jag segat en MASSA, städat och ha mig. Skönt!!
Min lillebror + flickvän kom på besök. Sen så kom Stuff + Neo men strax efter så ringde Tösens pappa och sa att han va utanför, dax att åka och storhandla. Lite ärende innan och sen handla en massa.
Alla räkningar är betalda och har stor handlat. Känns så skönt!!

Stuff + Neo kom upp sen efter jag hade packat upp all mat och plockat undan. Neo och Tösen badade och sen va de Natti Natti för Tösen min. La i paketen i jul-strumpan (de som fick plats, de andra ligger under) som jag har hängt upp. Även hängt upp MIN (Det står faktist Ulrika på den) strumpa och la ner ett paket till mig som är från tösen :D
Och spelar bingolotto :D De är ju en tradition!!!! Vet inte HUR många år jag har gjort de nu :D

Imorgon är de julafton!!! SJUUUUUUKT! Kan inte inse de.
Känns som man har missat julen på flera år, känns som att de va flera år sen man firade jul. Pga att förra året hade jag inte Tösen, och de känns som att hon har funnits HELA mitt liv.

Hinner nog skriva ett inlägg imorgon innan vi går till mamma/mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback