ZzZzoova

Nellie som dom senaste dagarna har vaknat mellan 10:30 - 11:00.. Fick jag idag väcka, och jag väcks ju utav att hon vaknar så de va vääldigt jobbigt att gå upp när klockan ringde.
Men till Blomstra kom vi, i tid :)
Efter blomstra så gick vi hem, lekte & myste lite.
Tösen satt i mitt knä och åt en kaka, sen la vi oss ner i soffan och hon somnade tom med kakan i handen:D Haha va hon trött eller?
Sen vaknade vi typ halv 5 igen och då blev de föda och sen träffade vi F......

Är SJUKT sugen på majskolv (igen.. de blev inget förra gången).. Men denna gång tror jag faktist att de blir av :D

1 sak till. Dom senaste dagarna nu har jag käkat lunch & middag. de är VÄLDIGT stort steg för mig. Kanske ska börja att köpa burkmat till Nellie? Har ju den senaste månaden köpt de för dom tillfällerna då man vet att man inte är hemma när hon ska ha mat. Men när man känner sig jätte slö och lat så har man ju gett en burkmat.. Men nu är alla slut här hemma, och jag har ju inget val att göra mat. Dvs att jag själv äter! :D hehe.

Dagens.

Humör: Trött och fundersam..
Plus: ...
Minus: Stress och allt runt som finns i huvudet.
Kläder: Svarta jeans + stickad tröja.
Händelse: Blomstr, sova.
Planer: Käka majskolv
Måste: Planera..

Varför plågar jag mig själv?
Jag vet att JAG kan avsluta allt detta.
Men de är ju så svårt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback