Dålig.

Gud vad jag är dålig på att uppdatera min blogg har jag kommit på, iaf efter att ex antal personer "klagar" på att jag måste skriva oftare :D haha!
Men de händer inte så mycket om dagarna, inte så värst mycket "woho" som jag kan skriva om.

Idag har jag, Malin, Kevin och Maskan käkat frukost hemma hos mig. Frukosten blir godare med ett bra sällskap. Sen efter frukosten så gick vi ner på stan, Malin skulle klaga till tatuerings studion för att de inte hade tatuerat så som hennes skiss va. Men det blev lätt fixat och hon fick en ny tid som personen skulle fixa till den gratis. Sen sprang vi runt lite på stan. Malin och Kevin gick tyvärr hem tidigare för lilla Kevin hade myror i brallan. Efter dom gick så köpte jag och Maskan present till Emmelie, kuvert och Maskan köpa en försenad födelsedags present till mig (TAAAACK GUMMAN<3) sen tjockade vi oss på ett fik.

Nu har jag ett datum när dopet blir. Nu väntar jag bara på bilderna jag har framkallat som jag ska ha på inbjudningskorten och sen måste förbi mamma för att skriva ut texten. Sen när har de så är det bara att sätta sig och fixa med inbjudningskorten och sen blir dom skickade :D KUL!!!!! Längtar SÅÅÅ mycket till dopet :)
Syster Jenny (?), Syster Elin och hennes man Jimmy ska vara gudföräldrar åt Nellie.

Man märker verkligen hur stor Nellie har blivit på sättet. Hon är vaken Jätte mycket, allt mer medveten. När man tex går förbi henne på golvet så kollar hon efter en. Hon ler HELA tiden :D Och man kan även sätta henne i knät och bara hålla i magen och hon håller upp huvudet ett BRA tag. Så riktigt riktigt stark är hon :D


Det är massa som händer just nu :)
På lördag så ska vi till Emmelie och fira henne.
Nästa vecka kommer Jessica till Enköping.
Veckan efter de så börjar föräldrargruppen.
Och veckan efter det ska vi till Ullared :D
Oooch sen den 26 April är det DOP! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

gött å se att du skriver=)

2008-02-21 @ 20:45:34
URL: http://suusannaa.blogg.se
Postat av: Linda

Du suger:D
Glöm inte , 9 imorgon ska vi banka på dörren Hos boppe :D

2008-02-22 @ 00:45:05
URL: http://mammiii.blogg.se
Postat av: syster fia

hon kommer vara jätte stor när jag ser henne...så kommer hon se ännu större ut för att vi kommer ha en minder...

2008-02-22 @ 08:26:14
Postat av: maskan

var mycket roligt. =) iih så lite så hoppas du blev nöjd över sakerna =)

2008-02-22 @ 11:24:39
Postat av: Liina

Min blogg --> http://jagheterliina.bloggagratis.se/
Puss

dig
och
Nellie

2008-02-23 @ 15:26:54
URL: http://jagheterliina.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback