Går fort

De sägs att tiden går fort när man ha roligt, så sant så!

I fredags va vi med Linda och Elina. Vi hälsade på Stuff och Neo och åt pizza. Sen gick jag,Nellie, Linda och Elina ner till tatuerings studion Mad ink för vi skulle träffa Lindas vänner. Vi va där ett bra tag. När vi sen gick hem så gick jag förbi Stuff och Neo.

(Elina och Nellie... Neo och jag)


I lödags så gick jag, Linda, Maskan och barnen upp till Emmelie och åt tårta och grattade Emmelie. Linda och Elina gick hem rätt fort medansd jag och Maskan va där uppe med resten av folket till runt 5.

Idag gick jag, Linda och barnen hem till min mamma för jag skulle skriva ut papper till inbjudningskortet för dopet. Efter vi hade varit hos min mamma gick vi till Maxi och sen till Donken. Efter det va de meningen att vi skulle baka muffins men sååå trötta som vi va så gick vi hem och skulle vila. De drömmen kom dock inte i uppfyllelse :D Då Nellie ville vara vaken. Men inte klagar jag på de. Efter ett tag blev jag uttråkad och mer piggare så jag gick hem till Linda och hon bakade muffins... Muffisarna blev LITE missbildade, men ACK så goda dom är ändå :D

Nellie är Jätte stark i nacken :D Man kan nu "flyga flygplan" med henne :D



Imorgon ska jag KANSKE till M-Huset. Jag har inte så massa massa pengar, men ändå så kommer jag ångra om jag inte köper dom döskalle kläderna till Nellie.
På tisdag är det blomstra.
På torsdag ska jag upp till Emmelie för att fira Maskan. Jag HOPPAS att jag hinner få saken jag har beställt som jag ska ge henne :)
Jag hoppas även att jag får hem korten denna vecka, för isf så skickar jag inbjudnings korten i veckan.


Kommentarer
Postat av: Linda

KLART DU HAR KUL , DU ÄR JU MED MIG:D

2008-02-25 @ 09:27:53
URL: http://mammiii.blogg.se
Postat av: ??

DIN BILDDAGBOK !
Hur kan du ha Nellie i alkoholsmiljö? !
Där folk dricker.

2008-02-25 @ 16:31:42
Postat av: Linda

men asså, i sånna fall pluggar jag distans samtidigt som jag jobbar.

2008-02-25 @ 16:40:18
URL: http://mammiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback