Haha (??)

?? om Går fort

DIN BILDDAGBOK !
Hur kan du ha Nellie i alkoholsmiljö? !
Där folk dricker.


Hur kommer de sig att de alltid är någon anonym jävel som kommenterar sånt?! Varför inte stå för att du är du?! OCH... Varför skulle jag inte få ha Nellie där folk dricker? De va ju inte direkt någon rave-fest eller hur? De va jag + 6 personer som satt hos min syrra och UMGICKS och dom drack. Så du menar att dina föräldrar är DÅLIGA FÖRÄLDRAR då dom tar något alkohol-haltiga-drycket till maten? -Du är ju då "där folk dricker."
Hur kan Nellie ta skada utav de?
Du vet att man inte alltid behöver dricka för att bli ful. Eller vad vet jag, kanske dricker du för att enbart bli full?!


Kommentarer
Postat av: sanna

folk e för roliga asså.. att dom orkar lägga sig i. å dessutom inte kan stå för vem dom är.. fegt

2008-02-25 @ 21:08:59
URL: http://suusannaa.blogg,se
Postat av: Victoria

Äsch, löjligt, du har ju koll på sånt där och du sköter dig och tänker på att inte dricka och sånt, det är väl bättre att koncentrera sig på det..

Jag läste i typ Aftonbladet häromdagen om typ alkotest för mammor, så kunde dom se på en mätare ifall dom fick amma sitt barn eller inte..

Och så stod det typ att "om mätaren visar för mycket så får lilla babyn snällt vänta på sin mat några timmar"
Den meningen lät ju helt absurd i mina öron, är det bättre att mamman är ute och super och sen får babyn vänta på maten för den skull..

Tänk om folk skulle tänka så, du är ju däremot en jättebra mamma som bryr dig, Nellie kan inte få en bättre mamma!

2008-02-26 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback