1 månad.

Idag är Nellie redan 1 månad gammal, jag kan inte fatta det. Att denna underbara lilla tös bara har funnits till/mitt liv i 1 månad. När jag tittar på henne så kan jag inte förstå, vad gjorde jag innan hon kom? Hur kunde jag vara hel som person? På en månad har de hänt mycket. Hon blev förskyld, bytt till en storlek större i kläder, fick tårar och log för allra första gången.
Hon har förändrat hela mitt liv, men jag ångrar ingeting! Inte ens för en sekund.
Hon har fått mig att ändra åsikter om saker, fått mig att vilja mer. Bara för hennes skull!

Lite saker ni kanske inte visste:
  • Nellie hade en tvilling. Min kropp stötte ifrån hennes tvilling början av grav-tiden

  • Under grav-tiden lyssnade jag på Lisa Nilsson - Handens Fem Fingrar minst 1 gång om dan. Idag får jag glädje tårar när jag lyssnar på den låten. Vill ha låten på dopet (när det kommer), men jag VET att jag kommer att gråta.

  • Jag känner mig tryggare när hon skriker än när hon är tyst. För när hon skriker så hör jag att hon lever.



  • Inga ord kan beskriva min kärlek till dig.
    Mamma älskar dig överallt annat!!!

    Kommentarer
    Postat av: Maskan

    oj vad tiden går fort:P du blev ju precis gravid ju :P roooligt. saknar er redan!!! måste ses snart igen tycker jag

    2008-01-28 @ 13:56:51

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback