Babysim.

Dagarna bara rusar förbi.Kom precis hem, och vad hinner man göra?! Surfa lite och sen sova.
Idag har jag varit hemma hos syrran hela tiden. Snackade lite skit med folket som va där och lite så.

Jag ringde även till Korpen idag. Skulle kolla om de hade platser kvar i babysim i kursen som startar i slutet av mars/början av april. Och de hade dem! Så idag har jag och Nellie skrivit in oss på babysim!! SÅÅÅÅÅ ROLIGT! Vill att det ska vara NU babysimmet började. Jag älskar vatten och det ska även min lilla tjej också göra :D

Jag har börjat att funderat på dop för lille Nellie. De blir ju inte NU NU NU. Men jag vill vara ute i god tid. Och jag måste först tänka på ekonomin och va den tillåter, sen blir det mer "offentligt". Jag vet iaf hur dop-inbjudan kommer att se ut och hur en tårta kommer att se ut.

Önskar att man hade mer pengar och kunde göra allt man ville. Men jag ska spara pengar. De behövs kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte våran blogg. Vi är 4 bästakompisar som bor i washington DC, N.Y, Melbourne och Sidney. Vi håller kontakten genom bloggen och berättar alla detaljer om våra dejter, sex och skvaller etc.
Enjoy!

2008-01-29 @ 01:23:55
URL: http://weloveanti.blogg.se
Postat av: Elin

Åh vad mysigt med babysim =)
Även kul med dop! Det är så himla mysigt. Vilken kyrka har du tänkt dig att du vill ha i?

2008-01-30 @ 10:47:29
Postat av: Frida (Trolltott)

Babysim verkar helroligt! :D Hoppas att Nellie blir en liten fisk nu. ;)

Tänkte på, är det något speciellt skäl till varför du vill ha dop? Eller fungerar inte en namngivning lika bra? Den behöver ju inte kosta lika mkt och man kan ha vänner och alla över på tårta och skicka inbjudningar. :) Slipper man den religiösa delen också. :P

2008-01-31 @ 09:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback