Länge sen...

De va ett BRA tag sen jag skrev något sist. Men jag har liksom inte tid att skriva varje dag. Jag har alltid något och göra och när jag väl kommer hem så ska Nellie käka inför natten så då går jag också och lägger mig.

I veckan så har jag hunnit med att storhandla mat inför februari månad, tvätta i tvättstugan, varit nere på stan och handlat kläder till Nellie, varit och hälsat på min mamma och även varit mycket med vännerna. Tiden går fort när man har roligt sägs det ju ;)
Jag hittade jätte fina kläder när jag handlade, så pass många fina att jag inte hade råd just då. Så nästa vecka blir de mer shopping utav kläder till lill-tjejen :) Ska även då passa på att köpa fotoalbum som jag glömde att köpa.
image46
(De nya kläderna jag köpte åt Nellie)


Imorse så skulle jag bada i badkaret. Jag gör som jag alltid gör -Ställa in babysittern i badrummet och lägga Nellie där i för att jag ska hålla koll på henne. Men när jag satte på vattnet så kom tanken upp att hon kunde få bada med mig. Hehe satt och funderade ett tag hur de skulle gå till, då de är lite svårt för mig själv att sätta mig ner osv i badkaret med henne i famnen. Så de blev att jag sköt fram babysittern till badkaret och lade mig själv i vattnet och sen bar upp henne. De gick hur bra som helst!!!.... Och sååå mysigt va de! Hon va hur nöjd som helst :)
image47


I veckan händer de en del också.
På tisdag ska jag ner till BVC.
På torsdag ska jag prata med socialen.
På fredag kommer syrran och hennes man hit.
På lördag ska jag till mamma. Min mormor kommer även dit :)

Glöm inte att titta in på min Bilddagbok, uppdaterar istortsätt varje dag med bilder på min lilla tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback