MINA katter =(

De typ kockar HAT inom mig. Mina katter har varit borta sen i okt. De va ju kattungar och hade inte uttökat sitt "revir" så långt när de va ute. Rent ut sagt, de va bara på gården och lekte. När jag va hemma och de va ute så hörde jag hela tiden plingan på deras halsband, de gick inte in i skogen, de gick inte längre än till bommen. Så vart de än va så HÖRDE jag dem, jag kunde ropa på ett speciellt sätt så SPRANG dom direkt till balkongen.


Men som sagt, i okt så hörde jag inte plingar längre. Natten innan dom försvan så sov dom hemma hos mig. Allt va precis som vanligt.

En kompis till mig berättade att hon hade snackat med en snubbe på Ica.
De kom fram till att HAN har mina katter.
De han sa va.
1, Att tjejen va så mager att hon aldrig skulle klara 1 timme till ute.
2, Han hittade dem på gården MED halsbanden på.
3, han hade knackat på min dörr men jag hade inte öppnat.

Från min sida..
1, Självklart att dom va SMÅ de va ju kattungar!! Mager va dom inte, då dom hade ätit innan de gick ut!
2, HUR FAN KAN MAN TA HEM KATTER SOM ÄR PÅ EN GÅRD OCH SOM HAR HALSBAND?!
3, Okej, visst jag kanske inte va hemma. MEN DET STÅR MITT NR I DERAS HALSBAND!!

Och de gubb fan säger är att OM jag vill ha tillbaka dom så ska JAG betala. Varför ska JAG betala?? När de är HAN som har SNOTT MINA katter!!!!!!!

De värsta är att de va SÅ länge sen att mina katter känner inte igen mig, eller Nellie. Och Nellie är inte van med katter. Skulle vara LÄTTARE om gubbjäveln inte tog mina katter! För då hade de vant sig vid mig, vant sig vid Nellie och Nellie vid dom.

GUBB JÄVELN ÄR FAN 40ÅR!!! BÖG FAN!!!
Hur kan han har ett bra samvete? När han går förbi mig när jag sitter på balkongen och röker och sen går hem till MINA katter... tyvärr vet jag inte hur han ser ut, så jag vet inte vem de är.

Kommentarer
Postat av: sAnna

skojjjar du?? vilken jääävla gubbfan.. vadå att du ska betala om du ska få tebax dom.du borde fan anmäla aset

2008-01-20 @ 12:24:04
Postat av: sanna f

ja polisanmäl gubben. din kompis vet väl hur han ser ut

2008-01-21 @ 12:50:43
Postat av: Victoria

Ja, det borde ju gå att göra nåt, din kompis måste ju veta hur han ser ut, eller vem det är.. Hoppas det löser sig med dina små kissar :(

2008-01-22 @ 06:00:12
URL: http://vikutooria.blogspot.com/
Postat av: Maria Malmgren

GRATTIS ..du har blivit tilldelad en Award i min blogg .. det är bara att hämta den:)

Kram Maria

2008-01-22 @ 13:45:49
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Melinda

Vilken jävla idiot !

2008-01-23 @ 23:58:25
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback