Soc j*vlar & Tradera!

Fy fan va sur jag är på soc, jag lämnade in mina papper till dem för nån vecka sen. Samma dag som Jenny gjorde det. Hon fick pengarna igår, jag har inte fått mina än.. Eller rent ut sakt. Pengar kommer jag inte få utav dem för jag får tillräkligt nu när jag är mammaledig osv osv.. Men de vill ändå veta va man får, vad hyran ligger på och lite så. Man får papperna hem sen oom vad de har lagt som beslutmedelande, som denna gång. Inga pengar.. Sammtdigt jag får papperna hem så får jag även hyesavin jag måste ha för att betala hyran.. Som är sista dagen imorgon! GAAAH!!
Får väl ta och ringa Akelius imorgon och säga att de blir en försenad betald hyra denna månad.. I HATE IT!

ÅH jag nördade mig på tradera idag, iaf de sista minuterna innan aktionen gick ur :D hehe men det lönade sig för jag VANN! Jag är sååååå glad! :D Och nu längtar jag till jag får hem den.

(Bilden är tagen ifrån tradera.
Klicka för större bild.)


Igår när jag snackade med min favorit (Sanna) på msn. Så sa hon att jag verkar mycket gladare nu efter Nellie kom än innan. När jag träffade Sabby idag så berättade hon att hon pratade med sin mamma igår och hon undrade hur de gick för mig och undrade om jag klarade av Nellie när jag är ensamstående, de pratade en massa. Bara gott!! Att Hennes mamma som jag knapt har träffat säger att hon Viste att jag skulle klara de, för att jag aldrig har tänk Bara på mig själv osv..
Det känns bra att folk säger så och även märker av hur jag är. För jag själv känner verkligen. Efter Nellie kom så har allt blivit anorlunda.
De jag köper, allt jag gör är För henne. Och allt jag gör för henne blir jag SÅ glad över.
Jag pratar med min mamma istortsätt varje dag.
Jag skippar skit snacket och umgås med folk JAG vill osv..

Mitt liv kan inte bli bättre än va det är nu...

Allt tack vare dig hjärtat!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Är så glad för din skull..=)

2008-01-31 @ 09:38:46
Postat av: Maria Malmgren

kan inget annat än hålla med sanna ovan.. barn är den sanna glädje källan.. och jag bara längtar så sjukt mkt efter min lilla William nu..;) .. lite nyfiken .. vad fick du ge för tigern? .. kanske man kan köpa den av dig när Nellie har vuxit ifrån den.. vet inte hur länge dem använder en sån .. men det var verkligen såå fin..;)

kramar Maria

2008-02-01 @ 06:02:21
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: syrran

tja kolla in bloggen jag gjorde

2008-02-01 @ 14:07:35
URL: http://tryckbolaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback