Tråk fredag!

Denna fredagen är verkligen tråkig. Det är ju löningshelg + Petter på joar så alla vännerna är ute idag. =/
Idag har jag hämtat ut mina skor som min mamma beställde :D Dom är riktigt riktigt fina.

Jag bor ju en i en 2a med kockvrå just nu, men jag har funderat starkt på att flytta till en 2a med kök. För Nellies skull. För när hon börjar bli större så är det lättare att göra mat rutinerna i ett riktigt kök och så har hon även ett helt vardagsrum att leka i. Ska bli så ROLIGT att flytta till något nytt. Att få inreda allt från början igen. Så det blir ett fint hem för mig och tösen. Ska försöka att spara pengar till möbler då/när/om jag flyttar och om jag måste betala för något som har "förstörts" i denna lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback