"2-barns mamma.."

Hehe jo idag har jag fått känna på att vara 2barns mamma. Eller ah Neo kom igår kl 17 och hans mamma kommer imorgon kl 17 typ. Att ha det såhär = ICKE jobbigt. Någon som vill ha barn med mig? :D hahaha!

Trollen vaknade 7 på morgon och åt vi frukost. Runt 9 på morgonen så gick vi ut och lekte. Först i lekplatsen här utanför men blää för den så vi gick till Enögla dagiset. Kom på en fiffig idé med att ha både Neo och Nellie i samma vagn. Det va inga problem alls. Neo lekte en massa och sen började Nellie bli trött så vi gick till Enögla skolans lekplats och på vägen så somnade Nellie så jag och Neo lekte och åkte den stora ruschnanan.
Sen skulle vi köpa glass, men ville inte väka Nellie medans hon sov i vagnen så Neo fick gå breve vagnen, det gick bättre än va jag någonsin hade trott. När vi gick över gatorna så sa jag att vi skulle gå över en gata och att han måste håla i vagnen hårt. Han är så duktig.
När vi hade köpt glassen så satte vi oss på "gården" vid ica och åt upp. Sammtidigt så vaknade Nellie så båda barnen i vagnen och sen gick vi hemmåt. De somnade nästan direkt när vi kom hem.

Varit hur bra som helst!! :D

Någon som har typ "lite" pengar att ge mig? *dreggel* Har sätt massa fina kläder jag vill ha!!!

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Ojoj.. man tackar o bugar!

2008-07-24 @ 22:08:24
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback