Jag vet.

Jag är VÄLDIGT dålig på att skriva inlägg. JAG VET!
Men att skriva varje dag "Hej idag har jag varit ute och gungat. Sen har vi gjort de och de..." De lockar inte mig att skriva och det skulle inte få MIG att läsa någons blogg som va så heller.
Så jag skriver då jag har något "vettigt" att skriva om, haha!

Jag tror att Tyras mamma VERKLIGEN ville ha den blomman jag hade tänkt att köpa. För hon ringde och sa att hennes kompis kunde hjälpa till med lampan. haha:D Så lill-tjejen kommer att få lampan.

Den kommer verkligen passa in i Tyras rum.. Eller ja, vem vet igentligen(?). Syrran och hennes man håller på att bygga och måla och dona i deras hus. Så än har inte Tyra sitt rum men Fia (Tyras mamma) har en RIKTIGT bra "bild" på hur det kommer att se ut. Och de kommer vara fjärils tema med mycket tjejigt-pill i =) haha,.

TÄNK om man hade pengarna och fantasin!! Jag vill få min lägenhet, som jag vill! blää

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken fin lampa. den kommer säkert o passa jätte bra i hennes rum ^^

2008-07-22 @ 22:18:05
URL: http://jessicaamanda.bloggsida.se
Postat av: fia

det kommer hon tycka om jätte mkt..man behöver inte mkt pengar till att göra saker..det krävs bara lite fantasi...:-D

2008-07-23 @ 09:57:42
URL: http://liambus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback