Nellie har hjälp mig..

Nellie har hjälpt mig med många saker. Vad/hur jag ska priotera, att jag ska vara försiktig med vilka jag släpper in på livet, jadu listan kan bli lång.
Men en sak, som även chockerar mig lite det är med maten. Innan jag fick min lilla tös så åt jag typ max 1 gång om dagen. (Jo, jag känner ingen hunger och att bo själv så glömmer man helt bort att äta)
 Men nu, nu när jag har ett riktigt kök, matbord så äter jag minst 2 gånger om dagen. För Nellie har sina rutiner på när hon äter, och för mig har de även blivit då hon äter så äter jag också. Även om det bara är en hel måltid eller bara lite tilltugg så är det något iaf.

Ca 17:00 idag kom lilla Neo till mig. Jag ska sitta barnvakt så länge hans mamma jobbar. Neos dagis är fortfarande stängt så. :) Nästan direkt när han kom så va maten klar. Falukorv med mozarella och körsberstomater och pasta.
Nellie somnade som vanligt kl 7 sen runt 8 så la jag Neo i sängen. Han låg i sängen i över 1 timma innan han somnade :D hehe men han låg iaf stilla. Sööt nöten!

Imorgon ska vi gå ut och leka på en lekplats. Bära ner Neo på höger höft och Nellie på vänster höft. Sen får Nellie sitta i Neos knä i vagnen =) Lite jobbigt att köra 2 vagnar :D hehe.

Så? Vad ska man skriva? Eh ingen aning, jag ska sova nu iaf. Natti :D

Kommentarer
Postat av: Vickan

Det är ju jättebra att du äter mer också :)

Bra när ni äter tillsammans ju :)

2008-07-27 @ 20:59:29
URL: http://www.carissmaprisma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback