Torsk och panikattack

Igår fick jag ett sms av Elin.B, hon frågade om jag ville bada och jag sa genast ja. När vi va i bilen och va på väg så frågade jag vart vi skulle, hon sa till sin mamma och bada. Jag blev chockad, jag som trodde vi skulle till bresse. Jag som är så äckligt blyg gjorde typ att mitt hjärta stannade. Kunde inte sluta tänka på de på hela bil-resan. När hon sen pakerade bilen utan för deras hem så fick jag panikattack. Jag typ skakade, fick tårar i ögonen. De är nog första gången de har hänt. De va hemskt!
De känndes som att jag va instängd. Vet inte vart jag är någon stans, ingeting. De som nog "skapade" attacken va att jag själv bestämmde inte att vi skulle dit, liksom kunde inte välja om jag ville eller inte, va inte förberädd på att åka dit.. Usch hoppas att de aldrig händer idag. =(

Måste köpa vichyvatten (stavning?). Nellie har fått torsk igen, och nu MYCKET. När hon va mindre hade hon bara på tungen man nu även i kinderna... Infektionen har även kommit på mina tuttar =( USCH gör ont...

Yeye ska bada snart. bye bye.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken otroligt söt bild på Nellie du har. :)

2008-07-28 @ 17:20:11
URL: http://jenlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback