Trött och almänt blää.

Min dag:
06:30 vaknade Nellie. Runt 7 så ringde  jag ETF för att städbesikta gammla lägenheten.
Gick strax efter till min gammla lägenhet för att ta bort stolen från balkongen, sammtidigt gick jag ner till Statiol. När jag kom, så gjorde jag gröt till Nellie och 08:00 Så ringde hon och sa att hon hade besiktat så att jag då kunde komma och lämna nycklarna och hämta de nya. Jag fick ge Nellie gröt och sätta på mig hyffsade kläder. Och sen 9 så va jag på blomstra.  haha Snacka om att jag har sprungit fram och tillbaka.

Jag har istortsätt fixat allt nu i lägenheten. Allt förutom 2 kartonger. Då jag nu väntar på pengar och kunna köpa ramar, hyllor osv så dem sakerna kommer upp.

Nellie fick ett barnset som bestod av bord och 4 stolar av mamma i doppresent. Satt ihop det idag och jag säger bara - I LOVE IT!! Såååååå jävla sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback