25 timmar

Det har gått ca 25 timmar sen jag fimpade sista ciggaretten. Nu kan ni förstå Varför jag va tvungen att köpa godis. Jag kan ärligt säga, de va INGET gott, fick ont i magen hela tiden. Med fick lov att ta till godiset när jag kände att jag behövde röka. Men det går bra, jag saknar INTE suget men jag är mer sådär "Jaha vad ska man göa nu då? Nu när jag brukade ta till ciggen". Men det funkar än så länge=)

Idag va det sista gången på babysimmet =(=(=( Men ska ringa på Fredag och skriva in mig i fortsättnings kursen som börjar till höst. Det är inte många 5½månaders bebis som har ett diplom ;) Nellie har, den kommer direkt upp på väggen när vi flyttar. Fick även en t-shirt =) Så söt!

Wooohooo den 26:e ska jag till Parken Zoo med syster Elin och Neo. kuuuul!!!! Massa djur, i love it!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Du är duktig! Kämpa på!



Min sambo har slutat röka nu i dagarna också, 3 dagar sen.



Min pappa blev ju sjuk för ett tag sen, snart exakt 3 månader sen och den dagen slutade han röka och har inte sett åt en cigarett sen dess.



Och min sambo slutade också med godis under ett tag, men nu när han slutat röka får han äta godis igen, för ja, han måste ju ha nånting :)



Men kämpa på, man har allt på att vinna på att sluta.

Man mår bättre på alla sätt :)



Underbar design på bloggen förresten! :D

2008-06-15 @ 19:58:31
URL: http://www.carissmaprisma.blogspot.com/
Postat av: Vickan

Förresten, där till vänster där du har såna "nedräknare" visst är det såna?

Såna som räknar ner till ett visst datum?



Var har du hittat dom?

Jag har bara stora såna på min blogg, men skulle vilja ha lite diskretare också :)

Och var har du hittat den vackra bakgrunden förresten? :)

2008-06-15 @ 20:02:03
URL: http://www.carissmaprisma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback