Jublar!!

Ni anar inte hur glad jag är för att flytta ifrån denna lägenhet. Inte bara för att jag flyttar till en större, utan mina J*vla grannar. Dom som bor över mig. 
Nellie har NU börjat att vänja sig, 5½ månad senare. Innan så har dom väkt henne Varje natt. Man hör deras tv, musik, flyttar om kring(?), vatten kranen.. Sovrummet i denna lägenhet är under deras kök, och jag tror att de oftast är i köket.
Just i denna stund, har jag själv tv på men hör dom när dom Pratar? (högljutt) till varandra och deras tv.
Jag undrar hur dom lever, för jag har ALDRIG sätt dom i trapphuset eller liknade. Och jag som även sitter/satt på balkongen Ofta så ser jag alla som bor i trapphuset gå ut, alla förutom dom. Jag vet att de är "kompis" med grannen mitt emot mig. Och ja, han är typ knarkare så man kan ju nästan förstå hur de över mig är...
Något jag inte heller kommer att sakna, är allt J*****vla spring i trapphuset. sovrummet är ju precis brevid porten och de hörs som att port-dörren är inne i sovrummet. Och grannarna springer lika mycket på dagen som på kvällen/natten.

Kan ni nu förstå hur SKÖNT jag tycker det kommer bli att flytta? :D Flyttar högs upp i huset = Man hör inte alls port-dörren/ hur folket springer upp och ner på samma sätt som nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback